Att prioritera

Det känns som att jag har alldeles för lite tid. För allt just nu! Jag skulle vilja blogga betydligt mer, jag skulle vilja fixa om bloggen, jag önskar jag kunde börja springa ute nu (det sätter i och för sig vädret stopp för och inte tiden), jag önskar jag hade tid att verkligen vårstäda hela lägenheten, jag vill ha tid att baka en massa nytt.

Tiden finns väl egentligen där, det handlar väl bara om hur man prioriterar och fördelar tiden. Och just nu känns det som att jag har annat viktigt att prioritera före blogg, internet, städning, bakning eller vad det då må vara. Och trots att jag vill allt det där andra så känns det som att jag prioriterar helt rätt just nu!

Bloggningen kan jag faktiskt ta tag. Har tänkt det flera gånger. Jag har faktiskt Blogg-appen, men jag använder den så sällan. Vilket mest beror på att jag gärna vill ha bilder i bloggen, och appen är sämst på att ladda upp bilder. Inlägg har lätt för att bli tråkiga om man aldrig får se några bilder. Men jag ska verkligen försöka att blogga mer. Får väl ta kort på rollatorerna på jobbet och låtsas att det är konst!


Kunde ju inte skriva ett inlägg om att inlägg är tråkiga utan bilder. Så här kommer en oredigerad bild på finaste lillebror och Ronja från i påskas. Något jag också borde berätta om kanske. Nåja, allt har sin tid.

Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

<3 underbar lycka

2012-04-22 @ 13:30:07
Postat av: Malin

JAg använder mest bloggappen nu.. Är för lat för att sätta mej vid datorn. Ibland tjorvar det, mne i överlag tycker jag det är helt ok :)



Såg att du lämnat en kommentar :) jag ska på överrasknings fest ikväll efter jobbet

2012-04-28 @ 08:48:45
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0