Smått och gott

Började dagen med ett bröst- och bicepspass på gymmet. Plus dom 50 obligatoriska utfallen denna vecka. Sedan hade jag stora planer för dagen, vårstädningen skulle påbörjas! Men först skulle jag öva lite inför NUS-lägret i helgen. Kan säga att jag slutade i protest efter att ha försökt mig på Indiana Jones. Suck fy och blää!



Så var det då den där vårstädningen. Hade tänkt dammsuga, dammtorka, skura och byta gardiner. Efter att ha dammtorkat av gardinstängerna, strykt och hängt gardiner hade orken försvunnit. Läste i stället lite bloggar innan jag åt middag och började se Immortals. Och sedan blev jag så trött att jag sov middag en stund.

Nu sitter jag här och har tråkigt, småtittar på Arga Snickarn innan Grey's Anatomy och Body of Proof börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0