Hej då datorn

Ja, det här blir sista inlägget jag skriver på den här datorn på ett tag. Ska nämligen lämna in den på ominstallation, välbehövligt kan jag lova! Så det här är det sista jag ser den på ett par veckor. Men jag gråter inte för det.
 
Har i några veckors tid hållt på att bränna ut bilder och filer, flyttat saker från den här datorn till min lilla bloggdator, tömt kamerorna och bränt filer igen. Men nu tror jag att jag har lyckats tömma datorn på allt viktigt. Så får man fixa hem nya program då man får tillbaka den igen, lägga in nya bilder och så. Det är ett lite motigt arbete att fylla upp den med det viktigaste sen igen, men så får det bli. Dessutom kostar det en del att få den ominstallerad, men efter helgens 15 timmars kval övertid och veckans 7 timmars fyllnadstid så ska jag nog klara den kostnaden tror jag.
 
Jaja, hej svejs för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0