Nyårsafton - Året 2012 i bilder

Januari
 
 
Morfar begravdes, jag gjorde lite roliga naglar och fick min första fasta anställning!
 
Februari
 
 
En tur upp på Hundberget med Annika och edet årliga Örebro-besöket.
 
Mars
 
 
Varit barnvakt, flyttade min jobbavdelning och började dejta.
 
April
 
 
Besökt Akupressurkliniken och hade spontan vinkväll med tjejorna.
 
Maj
 
 
Semestrade en vecka på Kreta, shoppingresa till Skellefteå och köpte nya fräna nagellack.
 
Juni
 
 
Tjejmiddag hos Elli, träffade en gammal klasskompis och tog 45kg i bänkpress!
 
Juli
 
 
Grävde om mammas jordgubbslandsemestrade nere på Vallsjön och firade en 3-åring.
 
Augusti
 
 
Plockade hjortron för första gången, fick träffa lilla Svea, och besökte stugan.
 
September
 
 
Spenderade två första veckorna på Cypern, startade min 100-dagars utmaning och firade en 2-åring.
 
Oktober
 
 
Gjort naglar, sökt hjälp för allergin och börjat plugga.
 
November
 
 
Varit på halloween fest, knäckt en drös tvillingägg och fyllt 26 år.
 
December
 
 
Spelat på Storforsens adventsmarknad, sett Hobbit, gjort blodkorv och gjort ett pepparkakshus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0