Nyårsafton - Utvärdering av året 2012

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Gjorde och gjorde, men jag fick min första fasta anställning!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Linda och Tomas fick en liten Svea!
4. Dog någon som stod dig nära? Min gammelmoster dog i somras.
5. Vilka länder besökte du? Kreta och Cypern.
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Mer tid!
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 19 januari, då morfar begravdes.
8. Vad var din största framgång 2012? Mina 100 promenader på 100 dagar!
9. Största misstaget? Tycker inte att jag gjort några större misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En bihåleinflammation, en lunginflammation och några förkylningar, inget värre.
11. Bästa köpet? Utlandsresorna och min fina röda Ullaredsjacka!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Att resa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj och Älsklingen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Ansiktet - Äckligt och Stiftelsen - Vart jag än går.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina nära och kära.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tittat på TV (serier).
18. Hur tillbringade du julen? Dagen före julafton firade vi jul hela familjen. Julafton tände vi ljus hos morfar och på kvällen jobbade jag.
19. Blev du kär i år? JA!
20. Favoritprogram på TV? Många
21. Bästa boken du läste i år? Vet inte riktigt, kanske Liza Marklunds böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen speciell.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kängor och fjärrkontroll till kameran.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nytt objektiv till kameran
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Väcktes med frukost på säng, jobbade 5 timmar och hade sedan kalas resten av dagen och kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att vi hade fått slippa begrava morfar.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Mindre arbetsklädd.
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina nära och kära, brorsdöttrarna och älsklingen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford, alltid!
31. Vem saknade du? Morfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Älsklingen såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0