Ingen sol på Lotta

Knappt en endaste solstråle har lyst över mitt ansikte den här helgen. Var ute på en promenad förbi gravarna igår då jag hade timmar (rast), men inte sken solen då inte. Och idag har den lyst så vackert och blänande i korridoren på jobbet. Men så fort man slutar jobba och sticker näsan utanför dörren, då är den på väg att gå ner. Det går inte Lottas väg det här inte. Men på tisdag, då slutar jag tidigt och hoppas på massor med sol! Och hyffsad värme också! Kanske man kan bege sig ut med kameran en sväng.



Då arbetsdagen var till ända gick jag och solade i fusksolen, vad ska man annars göra då man inte får den riktiga solen på sig? Härligt med nya rör! Satsar på att vara brun och fräsch till om två veckor!

Nu blir det till att se The Rite, någon som sett den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0