Mello #3

Jobbade frukost på hotellet imorse. Riktigt lugnt var det. Hann städa och rengöra lite där man inte så ofta städar. Sen blev det glass och tårta hos storebror som fyller "22" år idag! GRATTIS!!

En solning på det och sedan blev det gymet. Kommer kanske ha lite träningsvärk i benen kommande dagar.
Korvstroganoff och ris till middag tillsammans med Fringe innan lång varm dusch.

Nu har jag provat klänningar och slitit mitt hår. Vad ska jag ha på mig på lördag?! Har nästan bara sommarklänningar i garderoben och det är inte sommar riktigt än... Jennifer, help me!



Nu ska jag iväg och se Melodifestivalen deltävling 3 hos Annika. Surkrämslökringar blir det att tugga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0