Skräppost

Hade planerat in en lååång sovmorgon imorse. Jo tjenare så lång den blev. La mig vid midnatt och somnade rätt fort. Vaknar upp på morgonen, har ingen aning om hur länge jag sovit eller vad klockan är. Kollar klockan, några minuter över 7. What the?! Var helt säker på att den var mer. Sen dunkar musiken hårt i huset, kan det ha varit en sen efterfest någonstans? Lyckades tillslut somna om i ca 1 timme till. Men där vid 8:40 så vaknade jag igen och då var det kört. Har svårt för att sova på morgonen, men jag hade väl fått kunna sova till 9 i sträck åtminstone?

Nu har jag skickat iväg ett viktigt mail. Upptäckte att jag hade över 80 mail i min skräppost så då tänkte jag rensa den. Det brukar komma mycket "roligt", men jag öppnar det aldrig. Man vet aldrig vad det kan finnas för skit där. Men det här var i alla fall ett av mailen jag fick. Tror ni jag är i behov av just det här?!



Som sagt, finns mycket roligt i skräpposten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0