Vad gör vi? Ni KÖR vi!

Ja, då var det dags för en ny månad utan socker. Började igår och ska köra hela mars ut. Kände att det var dags för det här nu igen, har svullat rätt friskt sen jul. Och det syns och känns! Inte kul. Så nu blir det inget godis, fika och mjukbröd på en månad. Ska försöka vara duktig och äta regelbundet. Lätt är det inte med dom arbetstider man har, men försöka måste man.

Har köpt hem riskakor i olika smaker och Creme Bonjour-ost med smak av vitlök och örter, plus att jag har tänkt gnaga på morötter. Så det kommer bli mitt kvälls"godis". Inte helt dumt må jag säga.

Någon som är på? 1 mars imorgon!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Frysta hallon tycker jag är kanon som "godis" :)



Sv: Heja heja, hänger på halvhjärtat, inget godis under veckorna :)

2012-02-29 @ 21:07:45
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Jonas

Visst kan vi göra ett försök :D

är godare med tinade hallon tycker jag :P

2012-02-29 @ 23:44:32
Postat av: Jennifer

Jag är på!

2012-03-01 @ 01:12:48
Postat av: Elin

Hejja Lotta!!

Jag kör oxå en utrensning och går på soppdiet en vecka för att bryta ovanor och få bort sötsug. Efter denna vecka är de inte mkt onyttigt som åker in.. :)

2012-03-01 @ 21:38:33
URL: http://lejjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0