Listor

Ibland är det himla bra med listor! Man glömmer ingenting och man ser till att det blir gjort! Som idag, hade jag inte skrivit en To-do-list hade jag aldrig gjort dom där tre tråkiga sakerna på den. Men se, nu är allt gjort! Och det är en hel timme kvar innan Halv åtta hos mig börjar! Så nu funderar jag på vad jag ska fördriva tiden med, men det blir nog till att se en film.

Dagens to-do-list

[x] Ärende på begravningsbyrån
[x] Byta gardiner
[x] Träna
[x] Handla
[x] Sy fast hängaren i jackan
[x] Lägga in en resår i pyjamasbyxorna
[x] Lagat (nyttig) mat
[x] Hälsa på morfar
[  ] Se CSI och NCIS
[x] Lämna papper på Bemanningsenheten
[  ] Se Halv åtta hos mig
[x] Se Halv åtta hos mig från i torsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0