Närmar mig 40

Nu tänkte säkert dom flesta att jag har långt kvar till 40. Ja, det dröjer 15 år innan jag blir 40 år, men det dröjer inte alls lika länge innan jag tar 40 kg i bänkpress! Sist jag körde bänk så tog jag 35 kg, 5 reps och två set. det var jag riktigt nöjd över! Så pratade jag med brorsan igår och han trodde jag skulle ta 40kg. Vågar mig inte riktigt på så tungt än, tränar alltid ensam så jag har ingen som kan passa. Men idag då jag var iväg tänkte jag att jag skulle testa 37,5kg, mitt mellan 35 och 40. Och se på fasen, jag tog det! 2 reps dessutom! Mäkta stolt över min insats gick jag direkt på biceps och glömde totalt bort att köra andra bröstövningar.



Nu ska jag äta flatpalt (som jag knappt orkade skära sönder efter utpumpningen på gymet) och se på Dexter. Jobb 16-20:30, soft!

Kommentarer
Postat av: Johan

Så nöjd du e på bilden=) och med all rätt!;)

2012-01-11 @ 15:54:54
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Heting!



Sv: Ja, då ska du inte chansa med kissekattorna... Vi får se till att ses snart, var ju sjukt länge sedan!

2012-01-11 @ 16:51:43
URL: http://larsjos.com
Postat av: Hanna

Heja heja, starka Lotta :) Blir peppad att komma igång med träningen, ska bara se till att bli frisk först :)



Sv: Jamen, visst är det grymt kul?! :)

2012-01-15 @ 10:05:27
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0