Paket från HongKong

Fick en avi igår och förstod genast vad det var. Så idag har jag varit och hämta ut det. Blev lite paff då det stod att det var skickat från HongKong!




Nytt skal till iPhonen, minnen!


Nytt, sött halsband. I love owls!

Ikväll kommer storebror att få en av sina julklappar, nämligen ett fodral till iPhonen som man kan spänna fast på armen om man är ute och tränar. Hade även beställt ett eget till mig, men jag lär nog inte använda min förän till våren/sommaren så det blir till att börja springa ute!

Nä, lite Dexter innan jag ska iväg till bror och julklappa han och testa klätterväggen!

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej, vart har du hittat de söta halsbandet??

2012-01-14 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0