Den lediga dagen

Fredag idag vilket innebar veckans enda lediga dag. Och hur har den spenderats då?
Solen sken på morgonen, så jag skyndade mig iväg på affären för att handla lite för att kunna sätta igång en bröddeg. Medan den jäste satte jag mig ute i solen. In och baka ut brödet och medan det jäste försvann jag ut i solen igen. In och grädda brödet samtidigt som jag åt lunch. Sedan var solen som bortblåst, nästan. Så jag stannade inne och läste i min bibblobok.
 
Grötbullar! Receptet hittar ni här.
 
Vid 14:30 for jag iväg på gymmet. Kl 15 skulle jag träffa Jennifer där, så medan jag väntade cyklade jag och läste samtidigt. Bra kombo!
Efter träningen for vi hem till mig för en proteinshake innan vi tog en 40 minuters promenad, blev en lite förkortad version av Hälsans Stig.
 
Dusch, middag och lite läsning innan jag cyklade iväg till Jennifer och såg på när hon bakade mazariner. Spelade kort och såg en film, Letters to Juliet.
 
Nu är man hemma för att sova, upp och jobba delad tur i morgon. Hade gärna varit ledig en dag till, men men. That's life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0