Filmlista

Jag fick för drygt två år sen en lista på gamla filmer som en på hotellet tyckte jag skulle se. Det har tagit tid, men för några månader sen kunde jag bocka av alla filmer på listan. Utom två, för dom har jag inte lyckats på tag i.
 
Can't buy me love
Girls just wanna have fun
En officer och gentleman
Ömhetsbevis
Turner och Hooch
Forest Gump
Dirty Dancing
Dödligt vapen 1, 2, 3
Edward Scissorhand
Lost boys
Young guns
 
Dom två filmerna jag inte har fått tag i är En snut på hugget och Spanarna. Men igår när jag hade lite tjejkväll här så sa Malin att hon trodde hon hade dom två filmerna hemma. Sen skrevs det en ny lista som är säkert tre gånger så lång. Tror jag behöver en veckas semester till så jag hinner se alla dessa filmer. 13 filmer tog två år, vad ska inte dryga 30 ta då?!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får höra av dej om du vill ha film sällskdp om Mr J redan har sett dom flesta från den nya listan :) ska kolla upp om vi hade dom 2 sista filmerna från den gamla listan

Svar: Det låter bra! Måste bara komma ihåg att ta med och visa den nya listan för han.
GretaTurbo

2012-07-24 @ 13:36:52
URL: http://maaalinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0