Nedräkning

Nu har nedräkningen inför semestern börjat på riktigt! Fem arbetsdagar står mellan mig och två veckors härlig semester. Som jag längtar! Kommer bli en semester utöver det vanliga kan jag lova! För mig alltså. Kanske en helt vanlig semester för andra, vad vet jag.
 
I helgen var jag och Erika på Stadsfesten i Skellefteå. Blir en uppdatering om det i morgon skulle jag tro. Måste fixa över bilderna på min dator och som en del av er kanske redan vet så startar jag knappt upp min dator längre. Men i morgon ska jag göra ett helhjärtat försök med att få in lite bilder på datorn. Känner mig även sugen på att fixa med bloggdesignen, men jag vet inte när jag riktigt ska få någon tid över till det. Eller rättare sagt, ta mig tid. För det är väl det som är största problemet egentligen. Men varför sitta och hålla datorn sällskap när man har ett riktigt sällskap att sällskapa ihop med?! Och det får avsluta dagen blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0