Kort helg

Nu ska jag snart iväg och börja jobba helg. Men det blir ingen tung jobbhelg direkt, 11 timmar totalt. Jobbar ikväll och imorgon kl 13 blir jag långledig! Har nämligen tagit ut komp imorgon kväll och semester på söndag, sen är jag ledig måndag-onsdag på schemat.

Och varför har jag tagit ledigt halva helgen undrar ni då? Jo, för imorgon kväll blir det tjejmiddag och utgång! Tjoho, här ska drinkarna slås i taket och klackarna skålas!

Riktigt så här fin kommer jag inte vara, ska försöka mig på en lite tuffare stil imorgon. Då får vi se om jag lyckas eller inte.


Kommentarer
Postat av: Malin

Snygg du är Lotta! Tack själv för igår :) Nästa gång ska jag skicka bort sambon & barnen så kan vi vara hos mej :)

2012-06-03 @ 18:42:29
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0