Tappat rösten

Självklart så bröt förkylningen ut, precis som väntat. Så har varit lite hängig i helgen, men nu är det ny vecka och jag mår rätt så bra. Inte lika allergisk nu, även om jag nyser rätt så ofta. Men det kliar inte lika mycket i näsa, hals och ögon längre. Däremot är jag täppt i näsan och har nästan helt tappat rösten. Så jag är glad att jag inte har ett jobb där man pratar i telefon dagarna i ända. Jag har bara behövt göra tre korta samtal på jobbet idag, tack för att det inte blev mer. Inte för att det gör mig något, men hur trevligt ska det kännas för den jag pratar med när man är så hes? Ingen skulle väl känna igen mig på rösten...



Men trots att jag inte är fullt frisk så mår jag bra, och så länge jag mår bra så tränar jag! Så efter jobbet blir det ett gympass med Jennifer! Bröst biceps blir det. Så ska testa 42,5kg i bänk nu när jag har någon med mig. Men det blir bara att testa det om jag orkar 40kg idag. Jag kan inte vara säker på att jag tar 40kg i bänk idag då jag inte är helt frisk. Har trots allt bara tagit det 2 gånger tidigare (om jag räknar bort den gången i februari). Men jag ska ladda och satsa stenhårt på att jag tar 42,5kg idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0