Allergi eller förkylning?

Det är frågan. Igår vaknade jag med lätt ont i halsen. Ett glas vatten senare var det borta. Imorse vaknade jag med lätt ont i halsen som var borta efter ett glas vatten. Men, imorse var jag även täppt i näsan. Så första delen av frukosten bestod av 40 äckliga droppar echinaforce, en c-vitamin brus, nässpray x2 och astmamedicin. Tror det går lite förkylningar nu så det kan vara en vanlig förkylning. Men, solen skiner nästan varenda dag nu och snön börjar tina bort. Vilket innebär bland annat snömögel vilket leder till den årliga vårallergin.
Våren är vacker, men tacka vet jag vinter!


Foto: Johan Norén, Dölarsberget
Redigering: Jag

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Har inte tänkt på det, men nu när du säger det så är det garanterat det. Är ju fan allergisk mot "allt", kanske får börja ta allergitabletter och se om det hjälper...

2012-03-09 @ 17:36:22
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0