En vecka

Nu har jag varit utan godis och slisk i en vecka. Och det har gått lika bra som då jag körde i höstas! Och jag tror jag har kommit på vad hemligheten är. Man kan inte bara komma på att "på måndag, då börjar jag". Jag tror kroppen och huvudet behöver mer tid än så att ställa om sig. I höstas då jag körde hade jag bestämt mig två månader i förväg när jag skulle börja. Och det funkade ju kalasbra! Nu bestämde jag 2-3 veckor i förväg att jag skulle börja då jag kom hem från Örebro. Nu har det i och för sig bara gått en vecka än, men den här veckan har gått jättebra! Så jag tror helt enkelt att huvudet och kroppen behöver vara inställd på en sak ganska lång tid i förväg innan man börjar med något. Och då behöver det inte vara matvanor som ska ändras, utan det kan nog gälla i princip vad som helst.



Ätit lunch efter träningen, så nu blir det duschen innan jag börjar jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0