Härlig helg!

I fredags då klockan slog 15:30 tog jag äntligen helg efter en lång (kvälls)jobbvecka. Blev middag i Vidsel innan man fortsatte till Kåbdalis. Tog det lugnt i husvagnet, blev nagelpyssel (bilder kommer sen) och film.

I lördags blev det åkning hela dagen i ett strålande väder! Riktigt härligt var det! Fläskfilé, potatisgratäng och god sallad till middag innan vi avslutade med hallon och kesella till Mello! Röstade på David och Loreen, så rätt låt vann absolut!

Söndag låg jag och mor ute i solen medan den sken. Sedan gick vi på nummerplåtsjakt, mamma lyckades faktiskt med att hitta ett nummer!
Sedan bestämde jag att pappa skulle få bjuda oss på middag på hotellet, och det gick han med på. Åt en riktigt god hemgjord älgfärsburgare! Mums med färsk pommes till!
Resten av kvällen mös vi framför TVn.

En riktigt skön helg! Välbehövlig dessutom, nu när jag just påbörjat min 7-dagars arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0