Många timmar framför TVn

Idag har jag inte gjort mycket vettigt. Och jag skäms nästan inte för det heller. Vaknade 8:30, steg upp och la mig i soffan. Och där låg jag fram till klockan var nästan 14! Men då hade jag hunnit se klart alla inspelade avsnitt från förra helgen och veckan som varit. Så nu ligger jag rätt i tiden igen.

Efter allt TV-tittande har jag slitit på jobbet. Och på rasten slet jag med schemat. Usch fy blää! Tänk om det kunde vara klart typ igår redan. Trots att jag börjar först 16 imorgon måste jag upp på Tärnstigen och prata ihop med dom igen, se hur långt dom hunnit.

Nu kurrar magen förfärligt så nu blir det pruttkräm och riskakor tillsammans med NCIS på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0