Ny stil?

När jag kom på utbildningen idag tyckte en av mina arbetskamrater att jag var så annorlunda klädd mot för hur jag brukar vara klädd, men att jag passade i det. Egentligen brukar jag ganska ofta vara klädd så, med ett litet undantag. Jag hade skjorta på mig idag, vilket jag aldrig brukar ha! Men det är för att jag aldrig har hittat en skjorta som har passat på mig, oavsett stretch eller inte och storlek. Men när svägerskan städade ur sin garderob så fick jag rota runt bland det hon inte skulle ha kvar och hittade den här skjortan. Blev överlycklig över att jag kunde ha den! Så idag invigde jag mina "nya" skjorta!



Känner att jag borde hitta ett skärp som passar till, tror det skulle vara snyggt att ha det i stället för att knyta upp skjortan. Inte för att det är fult det heller, men lite variation är alltid trevligt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snyggt Lotta!

2012-03-17 @ 17:57:17
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0