Rödtott

Var som sagt till frissan och fick tillbaka mina röda slingor i håret! Så nu är jag glad och nöjd igen! Köpte ett schampo för rött hår så nu hoppas jag att det ska sitta bättre än förra gången. Och så ska jag följa Ellis råd att inte använda balsam första veckan, det kan tydligen dra ut färgen.



Kanske inte bästa bilden, men det syns att det är rött i alla fall. Hon fick även klippa till mig lite bakom nacken, så jag är riktiogt nöjd nu!

Blev 110 min på gymet ikväll! Inte 110 min effektiv träning, men hyffsat bra ändå. Blev då 45 minuter totalt på cykeln, inte illa! Körde mage med Karro och sen delade vi på oss då jag körde rygg och hon bröst. Och på torsdag blir det ny träningsdejt med henne!

Fick en nytändning i helgen angående träningen! Nu vill jag bli stark och fit inför beach 2012!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack Lotta :)

2012-03-19 @ 21:44:44
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Erika

Köp en färgbomb! Helt klar värt pengarna å de kommer se nyfärgat ut varje vecka!

2012-03-21 @ 00:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0