Tappat suget?

Känns nästan som jag tappat suget för allt som har med datorn att göra. Känns så jobbigt att gå och starta datorn, vänta medan den startas och sen sitta och klicka och skriva. Vad beror det på? Kan det vara för att det är vår i luften? Behöver jag en bloggpaus? Eller en datapaus helt enkelt. Internetpaus? Har ju alltid telefon jag surfar lite lätt med och kollar facebook och så. Orkar knappt läsa bloggar ens, och då är det nästan lite illa...

Orkar inte mer datande än såhär idag. Får bli mer imorgon eller på söndag. Borde lägga in bilderna från helgen, men jag orkar inte. Vet att det tar typ två minuter, men jag ids inte. LatLotta!
Men. Trots att jag låg i soffan och höll på somna efter middagen medan jag såg måndagens CSI så pallrade jag mig upp, packade en väska och for iväg och tränade. Och bastade efteråt! Mycket skönt må jag säga! Nu blir det soffläge med riskakor med vitlöksost och kanske en morot. Lär bli en tidig kväll. Känns så i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0