Våffeldagen

Våffeldagen! Vårens viktigaste dag! Eller hur var det nu? Godaste kanske?! I vilket fall som helst så blev det inga våfflor för mig idag, utan jag och mamma firade våffeldagen i fredags! Mums fillibabba! Blir mest troligt mer våfflor till veckan, har ett stort paket våfflor som måste ätas upp snarast!



Ett tips till er som vill ha frasiga våfflor!
Vi blandade lite kokosflingor och vispad grädde i smeten och varken jag eller mamma har gjort så frasiga våfflor förr! Då vet vi inte om det beror på grädden eller kokosen, men dom blev riktigt supersmarriga!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma

Min mormor har ett jättegott våffel recept med vispad grädde i smeten. Dom blir så frasiga och goda!! Mm måste nog göra våfflor imorgon :)

2012-03-25 @ 22:57:12
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0