Ledig helg

Ja, i helgen har jag varit ledig. Men har man fått något gjort? Inte det. Har inte gjort mycket vettigt i helgen. Men så får det väl vara när man är ledig, man kanske bara ska vara då.

Lördag var jag ut på kyrkogården i snöovädret och rensade bort granris, vitmossa och lyktor inför sommaren. Var blöt och skitig då jag kom hem. Blev sedan ett besök på gymmet. Och det var väl det vettiga jag gjorde på hela lördagen. Hamnade på kvällen på ÄIFs lagfest, men blev inte där så värst länge.

Söndag tränade jag med Annika mitt på dagen och sen var det konsert med Blåset i Bergsviken på kvällen. Och det var det enda vettiga jag gjorde den dagen.

Idag är en ny dag och ny vecka. Har bara 3 arbetsdagar kvar innan man får helg igen. Längtar massor tills det blir helg!
Är rätt lugnt på jobbet nu så jag har hunnit slänga skräp, hämta hammockdynan på gamla jobbet och sopat framför halva huset. Den andra halvan tar jag kanske imorgonkväll eller på torsdag.

Ikväll ska mamma klippa min långa kalufs, inte en dag för tidigt! Snarare skulle det ha gjorts för två veckor sen eller så! Det är hemskt var fort håret växer då man ska försöka vara korthårig. Men nu blir det lite kortare igen, som det ska vara!




Beställde hem det här lilla bordsstativet idag, jag hoppas jag får användning av det till veckan!

Kommentarer
Postat av: Emil

På nåt sätt hamnade jag här och började läsa och ville bara säga att du verkar vara en härlig person. Fortsätt med det :)

2012-05-08 @ 12:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0