Nya julsmaker

Hittade två nya julsmaker ute i handeln idag. Juleskum med smak av vinteräpplen och Loka med smak av äpple och kanel.
Innan jag recenserar måste jag bara fråga, är verkligen äpplen så vintrigt? Eller juligt?

Först smakade jag av juleskumen. När jag öppnade påsen luktade det jättegott av äpplen, men det fanns nästan ingen äppelsmak alls i godiset. Så det var ingen superhit om man är ute efter äppelgodis.

Näst på tur stod Lokan. Och det var ungefär samma där. Smakade ytterst lite äpple och ingen kanel alls. Dricker typ aldrig bubbelvatten, just för att det oftast är så lite smak i dom flesta bubbelvatten. Ingen hit den här vintersmaken heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0