Lördags 15 september

Morgonen var tänkt att bli som vanligt, med promenad och så, men jag fick gå själv på promenaden, mamma satt fast hemma. Efter några om och men blev det i alla fall stranden tillslut. Låg och solade och badade till ca 14:30 innan mamma gick upp till poolen. 30 minuter senare gick även jag upp till poolen.
Vid halv fem gick vi upp, medan jag duschade tog mamma igen den förlorade morgonpromenaden.
 
 
Vid 20 blev det middag på Prince, jag åt vitlöksbröd, entrecote och glass och mamma åt vitlöksbröd med ost och chicken souvlaki, kycklinggrillspett alltså.
 
 
 
 
Strosade sedan runt i några affärer innan jag var tvungen rusa hem. Möttes sedan upp med datorn utanför grannhotellet och internetade lite innan jag var tvungen springa hem igen.
Sedan började vi packa lite smått innan vi gick och la oss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0