2 april

igår var det stora skämtardagen, men blev inte lurad en enda gång! Däremot blev jag lurad två gånger idag. Läste två grejer idag som skrevs igår nämligen.
 
Både igår och idag har jag suttit ute på balkongen efter jobbet och solat min nuna, så varm solen är! Tyvärr har det blåst halv storm idag, men det var ändå rätt bra med lä på balkongen.
 
Nu ikväll ringde Kim och ville ha lite sällskap medan hon målade element i deras nya hus! Kul att se det, men ska bli ännu roligare att se det färdigrenoverat! Och i samband med det så tog jag årets första cykeltur, härligt! Men lite farligt på vissa ställen, speciellt om man cyklar på kvällen då det börjar frysa på.
 
 
Nu blir det tack och godnatt för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0