Årets första grillkväll

Har varit i valet och kvalet halva veckan över om jag skulle fara på grillkvällen igår eller inte, men jag är sjukt glad över att jag for! Trodde inte jag skulle känna någon där, men jag hade träffat några tidigare och vi hade en sjukt kul kväll! Jag var såklart nykter då jag inte får dricka under den här dieten, och jag hade minst lika kul som alla andra! Och behövde aldrig bry mig om att vara orolig över dagens mående.
 
Mycket surr, många skratt, trevligt folk, grillat är godast, dansande, klängande, bastande och skönt häng beskriver kvällen. Har även blivit erbjuden att få komma på en poledance lektion, jag och Erika. Bara hoppas det blir av för det skulle vara hur awesome och coolt som helst!
 
Grillat kycklingspett!
 
Nyktra snygga flickor!

Kommentarer
Postat av: Anton

http://i.imgur.com/amT8xA8.jpg

2013-04-22 @ 04:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0