En evighet sen

Man kan väl säga att jag följt första fasen till punkt och pricka idag också, bortsett från en liten detalj. Frukost blev yoghurt med bär. Lunch blev kalkonsallad, frukt till mellis och till middag gjorde jag och mamma curry och vitlökskyckling, morot, selleri och vitlök i ugn, stekt färsk svamp och avocado. Mumsigt! Smakade inte så mycket vitlök om maten, men jag kan lova att hela lägenheter stinker av vitlök!
 
 
Men så till den lilla detaljen. För det första så böt jag ut den naturella yoghurten mot Yoggi mini med smak av jordgubb och citron, mycket god! Sen så gjorde jag mig en hårdbrödmacka med räkost pch ost! Guuud, vad jag har saknat bröd! Och ost! Jag har helst korv eller ost tillsammans med annat pålägg, sällan bara ost. Men det var så himla gott! Men det får inte bli någon vana att käka mackor varenda kväll. Bara ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0