Resultatet

Har inte riktigt haft tid att lägga upp resultatet från första fasen på 17-dagars dieten. Tyvärr har jag inget bra klippa-och-klistra program, så det får helt enkelt duga så här. Skulle vilja ha lite större bilder, men det går tyvärr inte. Och för er som inte ser förändringen så är dom vänstra bilderna förebilder och dom högra efterbilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det kanske även skulle vara intressant att veta hur mycket jag minskat måttmässigt, inte bara bildmässigt.
 
Vikt: -3,6kg
Höger vad: +0,5cm
Vänster vad: -1cm
Höger lår: -2cm
Vänster lår: -3,5cm
Rumpa: -1,5cm
Navel: -5cm
Midjan: -5,5cm
Under byst: -3cm
Höger överarm: -0,5cm
Vänster överarm: -0,5cm
 
Om jag nu har mätt rätt så har jag minskat överallt utom runt högra vaden som blivit lite större. Har även upptäckt att jag har fått grymma vadmuskler, men jag är inte riktigt säker på hur. Har inte tränat mycket vader alls, för jag vet vilken hemsk träningsvärk jag får. Däremot har jag cyklat och sprungit en hel del, så tror det kommer främst från löpningen. Ska träna lite till innan jag försöker ta ett kort på dom.
 
 
Och som jag skrev igår så känns det som att jag svullat upp mig, men enligt vågen i morse så stod jag på exakt samma vikt som i både måndags och torsdags. Så det kändes rätt bra måste jag säga.

Kommentarer
Postat av: Sandra ❤ trebarnsmamma

Heja! Vad duktig du varit och visst syns det ;)

2013-04-27 @ 17:54:34
URL: http://shandras.blogg.se
Postat av: mamma

ja det syns

2013-04-27 @ 18:57:42
Postat av: Elin

Grymt bra jobbat!!! Riktigt impad på din disiplin. Och ja, de syns.

2013-04-28 @ 16:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0