Fixat lite

Köpte i våras då jag och mamma var till Boden ett vitt trähjärta med hänge som jag hade tänkt ha hängandes i badrummet så mina toalettbesökare vet vilken handduk dom ska använda sig av. Men som mycket annat med mig så tar det tid innan tummen hittar ut ur arslet. men nu är det gjort i alla fall! Och blev rätt nöjd dessutom!
 

Som ni ser har jag skrivit Gäster på ena sidan och Vänner på den andra. Ville vara lite annorlunda, för alla har hängare där det står Gäster. Men hur många har en där det står Vänner?! Mycket trevligare att torka sig på handduken om det står Vänner än Gäster, eller vad tror ni?
 
Sen har jag även försökt piffa upp mina vita skor som jag också köpte i våras/tidigt i somras. Vitt håller sig inte vitt så länge. Men nu har jag gnuggat upp dom med diskmedel och inpregnerat dom, så förhoppningsvis ska dom va lättare att hålla ren framöver. Imorgon kommer mamma med lite klorin, så då ska skosnörena få sig en omgång, hoppas dom blir vita igen.
 
Syns inte så stor skillnad här, men dom blev betydligt renare!
 
Här ser man bättre hur skitiga dom faktiskt var. Skönt att ha fått dom vitare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0