Tisdag 21 maj

Dagen började med en promenad för mig och Elli, men denna gång gick på strandpromenaden åt andra hållet. Omväxling förnöjer. Tur det, för på väg tillbaka hittade vi en grönsaksaffär, så vi köpte en massa jordgubbar innan vi gick hem och åt lyxfrukost. Sedan bar det ner på stranden där vi solade, badade och jag tog mig en massage av Mr MaHoney nu när brännan hade lagt sig.
 

Vid 14-tiden gick vi upp till hotellet och åt lunch där innan vi gick ner och solade fram till 16:30. Hem för att duscha och fixa oss inför den Turkiska Aftonen. Vi blir hämtade av en liten minibuss som tar oss till ett hotell en bit upp, vacker utsikt! Sedan får vi gå ner i källaren där vi får äta en trerätters middag och dricka vad och hur mycket vi vill. Showen höll på under hela middagen, men när ormarna kom fram då sprang mamma ut med reseledaren hack i häl. En annan gick upp på scen för att kolla närmare på ormarna!
 
 
 
 
 
När vi slutligen kom hem vid 24-tiden så gick jag, Elli och Zara ut tillsammans med strandkillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0