Det tar sig, sakta men säkert

När jag fick nytändningen till att börja om att träna kände jag att jag ville träna hyffsat tungt. Jag vill ha lite synliga muskler, det är snyggt när man ser tonad ut! I alla fall, för att komma till saken. Jag har märkt sista månaden att mina biceps faktiskt känns mer nu än tidigare. Det syns kanske inte så mycket, men jag känner en liten boll där inne i lillarmen. Och det är en så himla härlig, eller häftig, känsla! Tänk att en sån liten förändring som att lyfta ett par kilo mer än vanligt ger resultat så snabbt! Varje gång jag klämmer på armarna och känner den där lilla bollen blir jag bara mer taggad att träna mer och träna tyngre! Jag hoppas att 2014 ska bli det stora träningsåret för mig!
 
Armen avslappnad.
Armen spänd.
 
 En till spännarbild. Det kanske inte ser mycket ut för världen, men #minresaräknas , så det så!
Och gissa min förvåning och lycka när jag såg att gymmet införskaffat en bosuboll! Nu kan jag äntligen testa en "ny" variant av plankan!
Och på tal om plankan så plankade jag först 1 minut idag. Sedan ställde jag fötterna på en liten pall och plankade 1 minut till! Det kändes i axlarna efter att ha tränat just axlar och biceps idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0