Mer Questbars

Nu har jag testat lite fler Questbars, men det är ingen som är sådär supergod faktiskt. På Instagram har jag sett folk som typ inte kan vara utan sina Questbars. Undrar vad dom tycker är så gott med dom...
 
Den här är det så länge sen jag smakade så kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur den var. Men jag tror den var helt okej.
 

Det här är något av det konstigaste jag ätit på mycket länge. Trodde själva jordnötsfyllningen skulle vara krämig, men den är som ett enda smul. Fast ändå så håller den ihop utan att smula. Efter att jag hade ätit den ena (det är två i en förpackning) så känner jag hur äcklig eftersmak det var på chokladen, det smakade gammalt! Det här var verkligen inte gott! Usch fy blä!
 
Den här har jag alldeles nyss tryck i mig, choklad och jordnöt, smakar det också. Men lite torr och tråkig. Nä, ingenting jag skulle beställa igen.

Den här åt jag igår och hade mycket höga förväntningar om, kakdegssmak! Den var helt okej att äta, helt okej smak, men ingen sensation direkt. Ska jag beställa Questbars någon fler gång så kan jag absolut beställa den här, inget större fel på den.
 

Kommentarer
Postat av: malin

Har sett att många micrar dom några sekunder innan.. Varför vet jag inte.
Älskar allt som heter peanutbuttercup, måste nog prova köpa dom

Svar: Säkert för att det blir lite brownie-aktigt, eller nåt. Lite mjukare kanske. Ja, den där jag åt var sjukt äcklig! Men vet ju inte om den var för gammal eller hur det var.
GretaTurbo

2014-01-02 @ 21:46:55
URL: http://maaalinp.blogg.se
Postat av: malin

måste köpa & testa alla tror jag :)

2014-01-07 @ 10:06:46
URL: http://maaalinp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0