Nyårsafton - Utvärdering av året 2013

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sprang Tjejmilen och plankade i över 5 minuter!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Hanna och Christer fick lille Elwin!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Lettland, Turkiet och Cypern. För Finland räknas väl inte.
6. Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014? Ett stadigt förhållande
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? Flera, men 7 september sprang jag Tjejmilen!
8. Vad var din största framgång 2013? Måste nog säga Tjejmilen igen, eller alla gånger jag sprang en mil! Och plankan såklart!
9. Största misstaget? Vet inte riktigt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade magsjukan en sväng och sen hade jag feber vid en förkylning, något jag inte haft på flera år. Sträckte även ryggen lite efter ett försök på marklyft.
11. Bästa köpet? Utlandsresorna och mina längdskidor.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Att resa.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj, att jag ska bli faster igen och mitt ex.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? Avicii - Hey brother och Wake me up.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ungefär som vanligt.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina nära och kära.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Min mage =P
18. Hur tillbringade du julen? Jobbade till kl 14. Sedan hem för Kalle och julfirande med släkten.
19. Blev du kär i år? Ja.
20. Favoritprogram på TV? Revenge tror jag.
21. Bästa boken du läste i år? Femtio nyanser-böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten? Avicii kanske?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Bungypumpstavar och en router
25. Något du önskade dig men inte fick? En ny cykel.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? Jag var ledig så jag hade främmande andra halvan av dagen, åt tårta och fikade en massa.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om man hittat kärleken.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? Jeans eller träningskläder.
29. Vad fick dig att må bra? Alla mina nära och kära, brorsdöttrarna, vännerna.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chase Crawford, som alltid!
31. Vem saknade du? Morfar.
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade nog inte så många nya människor, men mitt ex kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0