Otränad

Varje gång jag far på gymmet kan jag känna mig rätt tränad ändå, ibland kanske till och med vältränad. Men så fort jag ställer mig i skidspåret känner jag mig som den mest otränade människan på jorden! Det är inte kul... Men man måste ju träna för att bli tränad, man går ju inte från otränad till tränad efter en skidtur. Det tog en månad från första skidturen till den andra, men nu lovar jag att det inte ska gå en månad tills nästa! Ska försöka hinna med en tur i Vidsels skidspår under juldagarna och nästa helg ska jag testa Kåbbans skidspår. Så jag hoppas inte på snöstorm och -20.
 

Dagens skidtur blev faktiskt ett helt varv! Bara 23 varv till så är jag uppe i en Vasa. O herre min...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0