Gamla utlandsbilder

Igår beställde jag en stor bunt med foton, en del till mormor och sen en massa från min och mammas Cypernresor. Vi har ett album som vi köpt på Cypern som ska fyllas, det har inte blivit av riktigt än. Men snart! Hittade massa härliga bilder! Kolla bara!
 
Söt kamelbäbis från första Cypernresan.
 
Härligt brun blev man!
 
Söt getbäbis från andra Cypernresan.
 
Två tunga papegojor.
 
Inoljad och äckligt brun blev man även denna resan!
 
Åh, älskade Cypern!
 
Även den tredje resan tror jag man fick lite färg på sig!

Kommentarer
Postat av: mamma

Cyprus in my heart <3 Jag älskar cypern

Svar: Jag med!
GretaTurbo

2013-02-07 @ 16:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0