I DID IT!

Jag är så himla bra, vet ni om det?! Körde stenhårt på mina träningsappar, misslyckades tyvärr på dom två sista passen, men tog igen det idag. Efter att inte ha så mycket som sett på en träningsgrej i över en veckas tid och dessutom hunnit ha magsjuka så gjorde jag det! Jag klarade av finaltesten!

Då jag hade gjort 100 armhävningar hade jag 1min och 16sek kvar, så jag hann med 20 armhävningar till innan dom 4,5min hade passerat. Jag är bäst!
Och direkt efter det körde jag på nästa grej.
200 situps var avklarat på 4,5min, så då hann jag göra ytterligare 50st innan dom totalt 6min hade gått. Jag är dubbelbäst!

Nu är den stora frågan den: Vad ska mitt nya mål vara?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0