Full rulle

Har haft nästan fullt upp idag! Tyvärr blev det ingen träning, men jag borde hinna med det imorgon. Om inget oförutsett inträffar.

Klockan 9 i morse satte jag igång att skriva den sista inlämningen för demensspetsen jag läste i höstas, två timmar senare var jag klar! Och från 10:30 fram till 16 har jag tvättat sex maskiner! Så nu slipper jag gå naken, det var nästan risk för det.
Mellan tvättarna såg jag CSI och Gossip Girl, hängde in ren tvätt, handlade och bäddade slutligen rent i sängen. Men sängen är lite bucklig för tillfället, tvättade nämligen överdraget till bäddmadrassen, så madrassen är lite för stor för överdraget just nu. Men det rättar nog till sig snart.

Efter middagen åkte vi iväg till Lillträsk för att låna varmgarage och tina upp bilen. Så nu är den oisig och fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0