Huslig till tusen

Idag har jag varit riktigt huslig och duktig känner jag! Började dagen kl 8:30 på Coop för att inhandla allt jag behövde inför dagens bakning och middagslagning. Och när jag står där kom jag på vad jag ska göra till middag i morgon också! Slipper man på affärn en gång till.
När jag kom hem blev det en snabb förfrukost och ett klädombyte för att fara iväg på gymmet och köra lite ben. Hem och äta efterfrukost, duscha och börja belamra köket. Det tog några timmar, men jag hann med att baka en hel massa!
 
 
9 st ost- och skinkmuffins
12 st muffins med färskost och vitlök
33 st grötbullar
 
 
Inte illa pinkat va?! Färskostmuffinsen hade kunnat smaka mer vitlök, men med lite vitlöksost på var det smaskens! Ost- och skinkmuffinsen hade kunnat vara något saltare och ha antingen större skinkbitar eller mer skinka i. Annars var dom absolut godkända också. Grötbullarna har jag inte ens smakat av, men dom brukar man ju inte kunna misslyckas med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0