Jag äger Luleå, bland annat

I söndags for jag och hälsade på Erika när jag ändå var i Piteå. Blev frukost där, present och julklappsöppning och ett parti SverigeMonopol innan vi tog en lunch på Ekbergs. Monopol vann självklart jag och lunchen bestod av plättar med sylt och grädde och tacopaj. Och trots mitt handlingsförbud så var jag tvungen handla lite på Cubus. Då vi var på Cypern i höstas sökte jag efter en blå bikini men hittade ingen som passade. Men nu hade dom en på Cubus som satt perfekt! Så det blev så jag köpte den, men då får jag inte handla nån till våren. Bara eventuellt ett par svarta bikinitrosor, dom går åt hårt i utlandet!

På em/kvällen sen jag kommit hem blev det årets andra gympass innan jag såg det allra sista avsnittet av Gossip Girl. Och vid 20:30 la vi oss! Läste ut boken och sen var det godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0