Ynklig

Ligger här på rast och känner mig ynklig. Igår kväll började jag småhosta. Vet inte om jag drömt eller om det var verklighet det jag hade sjukt ont i halsen i natt, för när jag vaknade hade jag inte ont. Det har jag däremot nu. Och så fort jag kommer hem blir det en dos bricanyl. Så nu känner jag mig sjuk och ynklig, helst av allt skulle jag vilja lägga mig under täcket i soffan, se film och äta onyttigheter hela dagen. Men så kan vi inte ha det. Verkar alltid bli sjuk precis då jag börjat om med träningen, men den här gången ska jag minsann träna bort det sjuka! Så efter jobb blir det bricanyl och iväg på gymmet. Får köra ett lite lättare pass, men träna ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0