GrossistKompaniet i Morjärv

Då vi var i Turkiet så planerade vi att vi skulle fara till Morjärv på "miniGekås" någon gång i sommar. Bästa dagen som passade råkade bli idag, då tyvärr inte Elli kunde följa och det är typ varmaste dagen på två månader! Precis då ska vi passa på att gå inne i affärer. Kändes lite extra surt då ingen av oss var särskilt imponerade, vi trodde att det skulle vara större och billigare, men icket. Shoppade i stället lös inne på Storheden, själv handlade jag för typ 750:- på HM! Nytt i träningsgarderoben och nya underkläder blev det! Så nu behöver jag inte shoppa speciellt mycket på länge. Måste däremot rensa min garderob ordentlig tror jag, känns som att jag inte använder hälften av mina kläder ens.
 
Har blivit lite knasigt med maten idag, men både jag och mamma har ändå lyckats få ihop det ganska bra. Blivit alldeles för lite vatten, men man vill ju inte dricka och pinka hela dagen på stan heller.
 
Varmt citronvatten
Morot
Yoghurt med hallon
Clementin
Ceasarsallad - krutonger och bara pyttelite dressing
Tomat, gurka, avocado, keso och ägg
 
Nu ska jag iväg till Annika och Anton och spela lite kort på balkongen, solen är fortfarande uppe och varm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0