Kycklingtacos

Idag är sjätte dagen på dieten. Känns inte som att det går jättebra, men jag hankar mig framåt. Till veckan ska jag ta upp träningen igen, men mina lår är inte som dom ska. Dom känns väldigt spända och gör jag något som typ stretchar ut låren så gör det ont. Kan absolut gå som vanligt nu, så ska börja promenera varje dag nu. Och så börja om på gymmet med styrkan igen. Låren får kanske vänta ett tag till.
 
Idag har jag ätit:
 
Frukost: Yoghurt och hallon.
Lunch: Rökta kalkonskivor med varma och kalla grönsaker plus lite tacokvarg.
Mellanmål: En clementin och hallon med lite grädde (syndigt gott).
 
Middag: Kycklingtacos med lite ost, gurka, tomat, sallad, mosad avokado och tacokvarg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0