Braig torsdag

Igår hade jag en mycket bra dag! Hade en fin dag på jobbet där vi äntligen fick ordning i förrådet. Sedan sken solen så vi kunde sitta ute med gamlingarna och dom tre litrarna med jordgubbar klämde vi alla i oss med lite grädde och glass! Arbetsdagen avslutades med något som gjorde mig så glad! Min chef klappar mig på axeln och säger hur glad hon är över att ha mig i sitt arbetslag, vilken klippa jag är. Det värmde verkligen!

Middag med mamma på Thai kök bestående av vårrullar med sötsursås satt fint efter arbetsdagen. Sedan avslutades kvällen i Luleå i trevligt sällskap. Någon timme för lite sömn i natt, men vad gör det då dagen var till belåtenhet i alla avseenden!


Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilken härlig dag! Underbart att få uppskattning :)

2013-06-14 @ 21:45:05
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0