Höjden av... vadå?

Det var inte så smart att somna av i soffan typ 40 minuter, vaknade av ett sms 20:30! Så nu sitter jag här och försöker fördriva tiden, blev ju oförskämt pigg så här på kvällskvisten.
Nu till det knäppa. Jag är så pigg att jag känner att jag skulle kunna fara och springa runda nr två idag, men jag är alldeles för lat för att orka duscha efter det, igen. Det är jobbigt att duscha, men inte att springa. Hur är man funtad egentligen?!
 
 
För min egen del så blev det 7,57 km på 44 min. Sprang mot Altuna - Kanis - Västermalm och avslutade på Coop. Måste testa att förlänga denna runda så den blir så nära milen som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0