Liiite nyttig

Hade faktiskt tänkt försöka vara lite nyttigare nu. Typ mer grönsaker, mindre kolhydrater, absolut mindre godis och fika! Men det finns en sak jag inte kommer ge upp och det är glass! Glass är mums! Glass är sommar! Sommarmums helt enkelt!

Har faktiskt inte ätit nå sött idag alls, var på väg att ta en mercichoklad, men halvvägs in i munnen ångrade jag mig. Viljestyrka! Till middag blev det grönsaker och pastramiskinka, eller grönsaker och grönsaker, tomat och gurka. Har haft det i kylen länge nu och känner att jag måste ät upp det så snart som möjligt, passar bra om man ska va nyttig då.


Kommentarer
Postat av: Anton

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZoENoMhMjqQ

2013-06-25 @ 02:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0