Trevlig tisdag

Igår kom lillebror förbi mig och hjälpte mig med datorn, så nu äntligen kan jag redigera bilder igen! Nu hoppas jag bara att det trådlösa bredbandet ska funka på mobilen också och inte bara på datorn.

Åkte sen till Vidsel för att smaska godsaker och gratta Martin som fyllt halvvägs till 50! Hipp hurra!
Var över till Linda och Svea som hade besök av Jennifer och Jesper och när maten kallade följde dom över hit en stund.
Blev grillat till middag, mums säger jag bara! Grillad fläskfilé, majskolvar, svamp, paprika, melonsallad och potatissallad! Ahh!

Avslutade dagen med 220 squats (!!), Sundbornglass (!) och Morden i Midsomer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0